سلام فسا

ساخت وبلاگ
به گزارش سلام فسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی، ضمن تشکر صمیمانه از ملت بزرگ ایران به دلیل خلق حماسه پرشکوه ۲۲ بهمن امسال، آن را نشانه عزم راسخ و ایستادگی و بیداری مردم دانستند و با تأکید بر اینکه انتخابات ۷ اسفند نیز مظهر بیداری ملت و دفاع از نظام و استقلال و عزت ملی است، گفتند: مردم با حضور همه جانبه و آگاهانه و همراه با بصیرت و دانایی در انتخابات، درست عکس خواست دشمن عمل کنند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار که در آستانه سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ برگزار شد، ضمن تجلیل از ایمان عمیق، بیداری، نشاط و ایستادگی مردم آذربایجان در مقاطع مهم و سرنوشت ساز تاریخ کشور بویژه در دوران انقلاب اسلامی، بر لزوم زنده نگه داشتن روزهای تاریخی انقلاب تأکید کردند و با اشاره به ۲۲ بهمن به عنوان یکی از این روزهای بسیار مهم افزودند: براساس گزارش های مستند از مراکز معتبر، حضور مردم در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، نسبت به سال گذشته، به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.

حضرت آیت الله خامنه ای، با تشکر صمیمانه از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کردند: این افزایش حضور نشان دهنده آن است که برغم تلاش گسترده و پرحجم جبهه استکبار برای به فراموشی سپرده شدن و یا کم رنگ شدن انقلاب در ذهن مردم، اما اندک خللی در عزم راسخ ملت بوجود نیامده است.

ایشان سپس به موضوع انتخابات ۷ اسفند اشاره کردند و تأکید کردند: دشمن با یک برنامه ریزی خاص برای انتخابات، بدنبال تحقق توطئه طراحی شده خود است، بنابراین باید ملت ایران به عنوان صاحبان اصلی کشور از برخی حقایق مطلع شوند تا این نیات پلید محقق نشود.

رهبر انقلاب اسلامی با بیان این مقدمه که پیروزی انقلاب و کوتاه شدن دست امریکا و رژیم صهیونیستی از ایران، بزرگترین تحقیر برای آنها بود و در طول ۳۷ سال گذشته از هیچ تلاشی برای متوقف کردن حرکت پرشتاب ملت ایران دریغ نکرده اند، گفتند: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی طراحی بیگانگان، جلوگیری از برگزاری انتخابات در ایران بود که تلاشهایی را هم انجام دادند اما چون مأیوس شدند، در سالهای اخیر، تمرکز خود را بر زیر سوال بردن انتخابات قرار داده و می‌خواهند در انتخابات اعمال نفوذ کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: طراحی آنها برای انتخابات ۷ اسفند، از تخریب شورای نگهبان و زیرسوال بردن تصمیم های آن آغاز شده است و این شورا یکی از چند مرکز اساسی در نظام اسلامی است که امریکاییها از ابتدای پیروزی انقلاب، به شدت با آن مخالف بودند.

ایشان با تأکید بر اینکه نتیجه زیر سوال بردن تصمیم های شورای نگهبان، القای غیرقانونی بودن انتخابات است، خاطرنشان کردند: هنگامی که غیرقانونی بودن انتخابات القاء شود، بنابراین مجلس شورای اسلامی برآمده از این انتخابات و مصوبات آن غیرقانونی خواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: هدف این طراحی زیرکانه، قرار دادن کشور در خلاء قانون و مجلس، در چهار سال آینده است که افکار عمومی باید متوجه این موضوع باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به افرادی که در داخل، با تخریب شورای نگهبان، با دشمن همصدایی می کنند گفتند: بیشتر این افراد متوجه صحبتهای خود نیستند و نمی توان آنها را متهم به خیانت کرد، اما آنها باید متوجه شوند که نتیجه این هم صدایی، تکمیل کردن نقشه خطرناک دشمن است.

ایشان با تأکید بر اینکه یکی از اهداف جبهه استکبار، از زیر سوال بردن انتخابات، محروم کردن ملت های مسلمان دنیا از پدیده بی نظیر، بدیع و جذاب مردم سالاری دینی است، به جایگاه بسیار مهم مجلس شورای اسلامی اشاره کردند و افزودند: مجلس با تصویب قوانین، ریل گذار حرکت دولت و دستگاه اجرایی است بنابراین انتخاب نمایندگان براساس بصیرت و آگاهی، در نحوه ریل گذاری حرکت کشور و جهت گیری آن بسیار تأثیرگذار است.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: اگر مجلس بدنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و استقلال و عزت ملی باشد، ریل گذاری آن در جهت این هدفها خواهد بود اما اگر مجلس مرعوب غرب و امریکا، و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری باشد، ریل گذاری او در این جهت خواهد بود و کشور را به مسیر بدبختی هدایت خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به کلام امام (ره) که مجلس را در رأس امور می دانستند، گفتند: این در رأس امور بودن به معنای سلسله مراتب اجرایی نیست بلکه تأکید بر اهمیت جایگاه مجلس از لحاظ تعیین مسیر و جهت گیری حرکت کشور است.

ایشان در ادامه به اهمیت اساسی و بنیادین مجلس خبرگان در نظام اسلامی نیز اشاره و خاطرنشان کردند: اهمیت جایگاه مجلس خبرگان از این جهت است که در تعیین رهبری بعنوان تصمیم گیر و سیاست گذار اصلی کشور، نقش دارد بنابراین انتخاب نمایندگان این مجلس، موضوع بسیار مهمی است.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اگر نمایندگان مجلس خبرگان دلبسته به انقلاب، دلباخته به ملت، آگاه از توطئه های دشمن و مقاوم در مقابل این توطئه ها باشند، در زمان مقتضی، تصمیم گیری آنان به یک گونه خواهد بود ولی اگر نمایندگان خبرگان غیر از این باشند، به گونه دیگری عمل خواهند کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تمرکز دستگاههای تبلیغاتی جبهه استکبار بر مجلس خبرگان، گفتند: علت تأکید مکرر بر لزوم بصیرت و آگاهی و دانایی مردم در انتخابات، همین موضوع است تا بر خلاف خواسته دشمن عمل شود.

رهبر انقلاب بار دیگر ملت ایران را به حضور همه جانبه در انتخابات و دفاع از نظام اسلامی و استقلال و عزت ملی فراخواندند و با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر جبهه بی‌پروا و خطرناکِ مقابل ملت ایران که تحت نفوذ و سلطه شبکه صهیونیستی قرار دارد، افزودند: سیاستهای امریکا و بسیاری از دولتهای اروپایی، تحت سلطه این شبکه است و عملکرد امریکاییها در قضیه هسته ای نیز باید در این چارچوب ارزیابی شود.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: بعد از جریان طولانی مذاکرات و سپس توافق هسته ای بار دیگر، یک مسئول امریکایی، در روزهای اخیر گفته است، کاری می کنیم که سرمایه داران دنیا جرأت حضور در ایران را نداشته باشند!

ایشان با تأکید بر اینکه اینگونه اظهارات نشان دهنده عمق دشمنی امریکا با ملت ایران است، افزودند: یکی از اهداف کسانی که در دو سال اخیر بدنبال مذاکرات هسته ای بودند و انصافاً نیز زحمت کشیدند، گشایش اقتصادی از طریق سرمایه گذاری خارجی بود اما امریکاییها اکنون جلوی همین موضوع را هم می خواهند بگیرند.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: اینکه بارها گفته شد که امریکاییها غیرقابل اعتمادند، معنایش همین است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اعتراض سیاستمداران امریکایی به شعار «مرگ بر امریکا» در راهپیمایی ها، خاطرنشان کردند: وقتی شما اینگونه عمل می کنید و گذشته و امروز شما حاکی از دشمنی بدون پرده پوشی است، انتظار دارید ملت ایران چه پاسخی به شما بدهند؟

ایشان افزودند: البته آنها در دیدارهای خصوصی لبخند می زنند، دست می دهند و سخنان خوش می گویند که اینگونه رفتارها مربوط به دیدارهای دیپلماسی و خصوصی است و تأثیری در واقعیت ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: واقعیت آن است که بعد از مذاکرات طولانی و بستن قرارداد و تمام شدن قضایا، حالا می گویند نمی گذاریم و صراحتاً تهدید به تحریم جدید می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: این، واقعیتِ امریکا است و در مقابل این دشمن، نمی توان چشم خود را بست و حمل بر صحت کرد.

ایشان خطاب به مردم گفتند: ملت عزیز ایران، طرف مقابل شما یک چنین عنصری است، بنابراین باید بیدار و هوشیار باشید.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: راه حل مشکلات کشور عبارت است از بیداری مردم، حفظ انگیزه های ایمانی در جامعه، بکارگرفتن جوانان پرانگیزه و مؤمن و تقویت درونی کشور در ایمان، اقتصاد، علم و دستگاههای مدیریتی.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم حفظ اتحاد و یکپارچگی و یک صدایی مردم در دفاع از انقلاب و اصول و آرمانهای آن، گفتند: مسئولان که علاقمند به سرنوشت کشور هستند نیز باید کارها را برای رضایت خدا و برای مردم انجام دهند و به نیروها و توان داخلی اعتماد کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای حصار کشیدن به دور کشور نیست، افزودند: اقتصاد مقاومتی، درون زا و برون گرا است یعنی اگر اقتصاد ملی از درون نجوشد، به جایی نخواهد رسید.

ایشان تعامل اقتصادی با کشورهای دنیا را خوب خواندند و خاطرنشان کردند: البته این تعامل باید هوشمندانه و نتیجه آن درون زایی اقتصاد باشد و رسیدن به این هدف هم جز با ایستادگی مردم و حرکت آگاهانه مسئولان میسر نیست.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان گفتند: به فضل الهی جوانان کشور، روزی را خواهند دید که امریکا و حتی بزرگتر از امریکا نیز توانایی انجام هیچ غلطی را در مقابل ملت ایران نخواهند داشت.

پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، با تاکید برغیرت دینی آذربایجانی‌ها در مقاطع حساس، گفت: قیام ۲۹ بهمن ۵۶ مردم تبریز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب عظیم اسلامی و نشانگر بصیرت مردم ولایتمدار آذربایجان است.

امام جمعه تبریز مشارکت گسترده مردم در انتخابات را نشانه قدرت معنوی جمهوری اسلامی خواند وافزود: مردم آگاه آذربایجان همگام با سایر مردم ایران در هفتم اسفندماه با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر حماسه ای باشکوه و ماندگار می آفرینند.

- - , .

سلام فسا...
ما را در سایت سلام فسا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار salamfasa بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 11:13

به گزارش سلام فسا، حسن شمشادی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما که تجربه حضور در سوریه را نیز دارد، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

امروز مفتخر شدم به زيارت مزار اشلو.
مزار شريف سردار مرتضي جاويدي، در كنار بقعه امام زاده سيد شمس الدين در روستاهاي جليان است كه ٢٥ كيلومتر با فسا فاصله دارد .
اين شهيد والامقام، كسي است كه سردار عزيزمان حاج قاسم سليماني را از مهلكه در اورد .
درعملیات کربلای ۵، وقتی «قاسم سلیمانی» فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در محاصره ی دشمن گیرمی‌کند، بنابه تصمیم سردار اسدی فرمانده لشکر المهدی، مرتضی جاویدی فرمانده گردان فجر لشکر المهدی، به کمک وی می شتابد.
او به همراه نیروهایش، خود را به پشت نهر جاسم در محدوده‌ی پنج ضلعی می‌رساند. با نیروهای عراقی درگیر می‌شود، محاصره‌ی آنها را شکسته و دشمنان را به عقب می راند، تا بچه‌های لشکر ثارالله از محاصره‌ی دشمن بیرون بیایند.
چرا اشلو ؟! مرتضی جاویدی بین عراقی‌ها معروف شده بود به اشلو! از بس که خودش را به سنگرهایشان می‌رسانده و به عربی باهاشان صحبت می‌کرده و می‌گفته: «اشلونک؟» یعنی حالت چطوره؟! بعد که می‌رفته، می‌فهمیده‌اند از نیروهای ایرانی بوده و خودش را عراقی جا زده که از آن‌ها اطلاعات منطقه را بگیرد. از طرف ستاد فرماندهی جنگ عراق برای سرش جایزه گذاشته بودند.


آنها هر چند وقت یکبار در رادیوشان بلوف می‌زدند که «اشلو» را کشته‌ایم. اشلو مخفف «ان شی لونک» بود، به معنی حال و روزت چطور است؟! اشلو، تنها فرماندهی است که امام راحل پیشانی‌اش را بوسید
مرتضی جاویدی درعملیاتی سخت و طاقت فرسا به نام والفجر۲، در منطقه عملیاتی حاج عمران، به همراه نیروهایش در محاصره‌ی دشمن مقاومت جانانه‌ای می‌کند.
در حالی که ۴ شب و ۳ روز در ۴۰ کیلومتری خاک عراق با دشمن درگیر بودند، وقتی فرمانده وقت سپاه به او اجازه عقب عقب نشینی می دهد، او پشت بیسیم می گوید که "قصه احد" در تاریخ برای بار دیگر تکرار نخواهد شد و ما تنگه را ترک نمی کنیم، به همین علت او را به عنوان سردار احد هم می شناسند.
بعد از عملیات والفجر ۲ فرماندهان جنگ به محضر امام می‌روند. محسن رضایی و صیادشیرازی گزارشی از عملیات می‌دهند و به رشادت‌ و قابلیت مرتضی جاویدی و نیروهایش اشاره می‌کنند. امام با شنیدن سخنان صیاد از جا برمی‌خیزد و تمام قد می‌ایستد و شهید جاویدی را در بغل می‌گیرد. همه‌ی نگاه‌ها به امام بود و لب‌های مبارک‌شان که بر پیشانی مرتضی می‌نشیند و مرتضی در حالی که اشک می‌ریخته است، شروع به بوسیدن دست و بازو و صورت امام می‌کند. تاریخ شهادت;۱۳۶۵/۱۱/۷

- - , .

سلام فسا...
ما را در سایت سلام فسا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار salamfasa بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 16:28

گفتگو اختصاصیسلام فسا با پاسدار جوان فسایی مرتضی مرادی کوچی، که در جمع بازداشت کنندگان نظامیان متجاوز آمریکایی بوده است.

تصاویرش که از تلویزیون پخش شد، رفتیم به روزهای افتخار تسخیر لانه جاسوسی؛ درست مثل همان صحنه ای که به ظاهر دیپلمات های جاسوسخانه را چشم بسته بیرون می آوردند. انگار آن روز خوب خدا تکرار شده بود. چند روز بعد هم که حضرت آقا فرمودند:« این حرکتی که جوان های عزیز سپاه پاسداران ما در دریا کردند و در مقابل تجاوز دشمن از خودشان هویّت و قدرت نشان دادند -که تا حالا فرصت نشده که از اینها تشکّر بکنم؛ و واقعاً هم تشکّر می کنم از اینها- کار بسیار درستی کردند؛» خیلی نفهمیدیم چه کار کارستانی شده است، تا آن دیدار دلچسب که حضرتشان فرمودند:« بچه‌ها شجاعت به خرج دادند، فقط هم شجاعت نبود. شجاعت همراه با ایمان و همراه با درک بهنگام. یعنی در وقت عمل کردن. شما به لحظه عمل کردید، بسیار کارتان عالی و جالب بود و درست در وقت خودش هم این کار انجام گرفت. خدای متعال پشت گردن آنها زد و آنها را به آب های ما کشاند که شما را به جانشان بیندازد و آن‌طور دست‌های‌شان را روی سرشان بگذارند. این حادثه کار خدا بود و در وقت خوبی انجام گرفت و شما هم عالی عمل

یک پاسدار ایده آل کسی است که در مسیر ولایت حرکت نموده و مدافع اسلام و ارزش های ناب انقلاب اسلامی باشد و در هر موقعیت مکانی و زمانی که نیاز باشد، حضوری فعال و مؤثر داشته باشد.

کردید. زنده باشید.» شوخی نبود این حرف ها. اوج اهمیت «کار» را می رساند. کارِ خدا...
همچنان سرشار از غرور این اتفاق بزرگ خدایی بودیم که خبر رسید یکی از نسل سومی های همشهری و دلاورمان نیز در جمع دریادلان سبزپوش حافظ خلیج تا ابد فارس این حماسه خوش درخشیده و به نیابت از فسایی های همیشه پا به رکاب، سهمی در این حرکت مانای استکبارستیزانه داشته است. درست مثل ۱۳ آبان ۵۸ که فسایی ها در تصرف سفارت آمریکا خوش درخشیدند.
دیگر مجال درنگ نبود. سوژه را پیدا کردیم تا در گفت و گویی اختصاصی او را بیشتر بشناسیم و قدر بدانیم و برگی دیگر به افتخارات ضد آمریکایی شهر شرزه مان اضافه کنیم. راستی تا یادم نرفته بگویم قهرمان ما همنام «اِشلو» است و امتداد نسل فریاد دهه پرافتخار ۶۰. مرتضی مرادی کوچی که سال ۶۱ در فسا به دنیا آمده و کارشناس برق و الکترونیک در شاخه ابزار دقیق است، در این مصاحبه به ما گفت که به نمایندگی از همه مردم فسا دستان بیعت آقا را بوسیده است.


»پاسدار جوان فسایی مرتضی مرادی کوچی

فکر می کردید روزی در مأموریتی حضور داشته باشید که در صدر خبر های دنیا قرار بگیرد؟
خیر. هرگز فکرش را نمی کردم، ولی همیشه سعی می کنم وظیفه ام را طوری انجام بدهم که وجدانم راحت باشد و آنچه در توان داشته باشم در طبق اخلاص می گذارم، چون معتقدم یک پاسدار ایده آل کسی است که در مسیر ولایت حرکت نموده و مدافع اسلام و ارزش های ناب انقلاب اسلامی

با التماس از پاسداران درخواست می کردند که سرشان را از بدنشان جدا نکنند و زمانی که با برخورد اسلامی بچه ها در لحظه اولیه بازداشت و مهمان نوازی در ادامه زمان حضور در بازداشت مواجه شدند، شوکه شده بودند و باور چنین برخورد و رفتار مناسبی برایشان سخت بود.

باشد و در هر موقعیت مکانی و زمانی که نیاز باشد، حضوری فعال و مؤثر داشته باشد.

وظیفه ی شما در خلیج فارس چیست و دقیقا آنجا چه می کنید؟
صیانت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی، تأمین منافع انقلاب اسلامی و ایجاد آرامش برای خود و کشورهای همسایه در خلیج فارس.

ساعت ۱۶:۳۰روز سه شنبه ۲۲دی که قایق های آمریکایی به آب های کشورمان وارد شدند، شما کجا بودید؟

به محض اعلام وضعیت ورود سربازان آمریکایی به مرزهای آبی داخلی جمهوری اسلامی بر حسب وظیفه در محل خدمت حضور یافتیم و نسبت به اجرای مأموریت در راستای ایجاد یک بستر امن برای فعالیت نیروهای خودی اقدام نمودیم و ضمن پوشش سراسری کل حوزه از لحاظ تجهیزات و ابزارهای بازدارنده مورد نیاز به تهدید ایجاد شده توسط شناورهای پشتیبانی کننده نیروهای امریکایی از هر گونه اقدام منفعلانه توسط این شناورها جلوگیری نمودیم. بعد هم با اعلام اخطارهای لازم، زمینه ایجاد امنیت جهت نیروهای خودی مستقر در جزیره فارسی را فراهم کردیم.


» مرتضی مرادی کوچی در محضر فرمانده معظم کل قوا


واکنش آمریکایی ها پس از مواجهه با شما چه بود؟ ترسیده بودند؟
سربازان آمریکایی موقع دستگیری بسیار ترسان و هراسان بودند و فکر می کردند قرار است بلایی شبیه آنچه داعش با اسرای خود انجام می دهد به سرشان بیاید؛ بنابراین فقط با التماس از پاسداران درخواست می کردند که سرشان را از بدنشان جدا نکنند و زمانی که با برخورد اسلامی بچه ها در لحظه اولیه بازداشت و مهمان نوازی در ادامه زمان حضور در بازداشت مواجه شدند،

پس از وقوع این اتفاق و مشخص شدن ضعف و استیصال امریکا در دفاع از نیروهای خود پیام مهمی به رژیم های مرتجع منطقه مخابره گردید تا بدانند قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در چه سطحی است و با توجه به اقتدار و توانمندی که به همه می فهماند دیگر نیازی به حضور بیگانگان جهت تأمین امنیت در خلیج فارس نیست.

شوکه شده بودند و باور چنین برخورد و رفتار مناسبی برایشان سخت بود.

آمریکایی های بازداشت شده چه تجهیزاتی باخودشان داشتند؟
این دو شناور امریکایی مجهز به مدرنترین سلاح های سبک و نیمه سنگین انفرادی بودند ولی عدم وجود ایمان، اعتقاد و باور باعث شد نتوانند هیچ استفاده ای از آنها بنمایند.

ظاهرا ناو هواپیما بر و رزم ناو آمریکایی پس از اقدام شما چند دقیقه ای تحرکات انفعالی واحساسی از خود بروز داده بودند؟ دقیقا چه اتفاقی افتاد؟ واکنش شما چه بود؟
بله. با توجه به حضور ناوهواپیمابر هری اس ترومن امریکایی و شارل دوگل فرانسوی در اطراف جزیره فارسی از هر گونه اقدام غیر حرفه ای آنها جلوگیری نمودیم؛ لازم به ذکر است در ابتدای امر، ناو هواپیمابر به محض اطلاع از وضعیت ایجاد شده، نسبت به پرواز درآوردن هواپیماها و بالگرد بر فراز جزیره فارسی اقدام نمود و قصد اجرای عملیات هلی برن و تصرف جزیره و آزاد سازی سربازان خود را داشت، ولی زمانی که با اخطارهای جدی نیروی دریایی سپاه مواجه شد از قصد خود منصرف شده و روند دیپلماتیک را جهت آزاد سازی ملوانان خود انتخاب نمود.

پیام و پیامد های این اقدام انقلابی و دفاعی را در چه می دانید؟
با توجه به شرایط حساسی که جمهوری اسلامی با آن مواجه بود و نهایی شدن سند برجام از یک طرف و تشکیل ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از طرفی دیگر که پشتوانه نظامی خود را حضور شناورها و نیروهای امریکایی در منطقه می دانست، پس از وقوع این اتفاق و مشخص شدن ضعف و استیصال امریکا در دفاع از نیروهای خود پیام مهمی به رژیم های مرتجع منطقه

البته موقعی که خبر فراهم شدن مقدمات دیدار را شنیدم، باور نمی کردم و از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم و هنوز هم فکر می کنم که خواب دیده ام. در واقع لحظه ای که یک عمر آرزویش داشتم فرا رسیده بود.

مخابره گردید تا بدانند قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در چه سطحی است و با توجه به اقتدار و توانمندی که به همه می فهماند دیگر نیازی به حضور بیگانگان جهت تأمین امنیت در خلیج فارس نیست.

جالب بود که این ماجرا خیلی خوب و دقیق هم مدیریت شد و به نتیجه رسید.
بله؛ به دلیل همزمان بودن این حادثه با جلسه جمع بندی رزمایشی که هفته قبل برگزار شده بود به لطف خدا فرماندهان ارشد سپاه در منطقه حضور فیزیکی و میدانی داشتند و آنرا مدیریت نمودند.

از کی درجریان دیدار با رهبر عزیز انقلاب قرار گرفتید؟
روز شنبه به من اطلاع دادند که مقدمات دیدار با رهبر معظم انقلاب فراهم شده و می بایست جهت دیدار عازم تهران شویم. بنابراین با پرواز خود را به تهران رسانده و پس از اقامت، منتظر فرا رسیدن روز موعود شدیم. البته موقعی که خبر فراهم شدن مقدمات دیدار را شنیدم، باور نمی کردم و از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم و هنوز هم فکر می کنم که خواب دیده ام. در واقع لحظه ای که یک عمر آرزویش داشتم فرا رسیده بود.

اولین باری بود که آقا را از نزدیک زیارت می کردید؟
قبلا هم ایشان را ملاقات کرده بودم، ولی از فواصل دور و در قالب مراسم رژه نظامی؛ اما چنین دیداری از نزدیک آن هم همراه با صمیمیت و لبخند توأم با رضایتی که بر لبان شان نقش بسته بود، شوق من را مضاعف می کرد.

آقا را کجا ملاقات کردید؟
روز یکشنبه ۴ بهمن برای دیدار با آقا عازم حسینیه امام خمینی(ره) شدیم. هنگام نماز ظهر در محل ملاقات مستقر

از ایشان تقاضا کردم اجازه بدهند دستان مبارکشان را ببوسم که ایشان موافقت کردند و این موهبت شامل حال من شد و از این بابت خیلی خوشحالم. من در این دیدار نماینده شهر عزیزم فسا و مردم خونگرمش علی الخصوص عشایر غیور بودم و آرزویم دیدار مجدد ایشان است.

شدیم؛ تا اینکه لحظه دیدار فرا رسید و رهبر عزیزمان در جمع ما حاضر شدند. بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، دایره وار دور اتاق ایستادیم و ایشان بصورت تک به تک، حاضرین را مورد تفقد قرار دادند. هر کسی خواسته ای داشت؛ یکی از بچه ها چفیه ایشان را درخواست کرد و یکی دیگر که از سادات است و همسرشان هم از سادات هستند، تسبیح آقا را به تبرک برای همسرش درخواست کرد و ایشان هم موافقت کردند.

از آقا چه خواستید ؟
من فقط از آقا دعا خواستم. وقتی آقا مقابل من رسیدند، با ایشان دست دادم و درخواست کردم که برای رفع مشکلات و گرفتاری هایمان دعا کنند. ایشان در جواب فرمودند:« مشکلات همیشه وجود دارند و اگر وجود نداشته باشند، جای تعجب دارد! باید به خداوند متعال توکل نمود. » بعد از ایشان تقاضا کردم اجازه بدهند دستان مبارکشان را ببوسم که ایشان موافقت کردند و این موهبت شامل حال من شد و از این بابت خیلی خوشحالم. من در این دیدار نماینده شهر عزیزم فسا و مردم خونگرمش علی الخصوص عشایر غیور بودم و آرزویم دیدار مجدد ایشان است. ان شاءالله روزی و قسمت همه همشهری های عزیزم باشد.

شما از عشایر هستید؟
بله. مفتخرم که از عشایر شهرستان فسا هستم.

کدام طایفه؟
طایفه علیمرادی.

هرچند وقت یک بار به فسا سر می زنید؟
سعی می کنم هر ماه خودم را به فسا برسانم و با پدر و مادر و اقوام دیداری تازه کنم.

و در خاتمه؟
تشکر ویژه ای از همسر عزیزم دارم که با صبر و بردباری و زندگی در شرایط سخت و دوری از شهر و خانواده اش همیشه در کلیه مأموریت ها، یار و یاورم بوده و خیالم را از بابت نگهداری و تربیت فرزندانم راحت کرده است.

- - , .

سلام فسا...
ما را در سایت سلام فسا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار salamfasa بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 16:28

به گزارش سلام فسا، سایت آدینه فسا، ارگان رسمی دفتر امام جمعه نوشت: نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه ی این هفته با حضور پر شور امت حزب الله به امامت آیة الله دکتر طهماسبی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد.

امام جمعه ی فسا در خطبه ی دوم با تشکر و قدردانی از حضور یکپارچه و دشمن شکن ملّت سرفراز ایران مخصوصا مردم قدرشناس و انقلابی فسا در راهپیمایی بزرگ یوم الله بیست و دو بهمن گفت: جا دارد از زبان کسی که به درستی ملت قهرمان ایران را شناخته است یعنی معمار کبیر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خمینی قدّس سرّه از شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه تشکر کنم. ایشان فرمودند: «از تمام اقشار ملّت لازم است تشکر کنم که با راهپیمایی های اخیر پشت جنایتکاران پلید خصوصا آمریکا را لرزاندند. از ملّت تشکر می کنم به اینکه الحمدلله در صحنه حاضرند و تا وقتی که در صحنه حاضرند این کشور آسیب نخواهد دید. در تمام دنیا مردمی به خوبی مردم ایران پیدا نمی شود الحق این ملتِ نمونه در پیشگاهِ خداوند تعالی ارزش عظیمی دارد. من در این جا خود را شرمنده و کوچکتر از آن می دانم که زبان به وصف و تقدیر از آنان بگشایم. خداوند پاداش عظیم به این همه اخلاص و رشد و بندگی خواهد داد. ملّت شریف و بزرگ ایران در این سال ها به دنیا ثابت کرد که با اتّکال به خدای تعالی و استقامت و پایداری می توان در مقابل همه ی توطئه های استعمارگران ایستاد و بر همه ی مشکلات پیروز شد. اینجانب با تشکر از ملّت بزرگوار ایران که انقلاب را با حضور خود و فداکاری

حضور مردم در صحنه، رمز بقای انقلاب اسلامی است. اگر مردم در صحنه نباشند امیرالمومنین با آن همه توان و قدرتش خانه نشین می شود

های بی دریغ به ثمر رسانده و به پیش می برند می خواهم که به حضور فعال خود ادامه دهند و با این حضور، رضای خدای متعال را جلب نمایند».

دکتر طهماسبی افزود: حضور مردم در صحنه، رمز بقای انقلاب اسلامی است. اگر مردم در صحنه نباشند امیرالمومنین با آن همه توان و قدرتش خانه نشین می شود که خود فرمود: «سوگند به خدایی که دانه را شکافت و انسان را آفرید، اگر حضور فراوان بیعت کنندگان نبود و یاران، حجت را بر من تمام نکرده بودند، و اگر خداوند از علما عهد و پیمان نگرفته بود که در برابر شکم بارگیِ ستمگران و گرسنگی مظلومان سکوت نکنند، مهار شترِ خلافت را بر کوهانِ آن انداخته و رهایش می ساختم و پایانش را چون اولش قلمداد کرده و از خلافت کناره می گرفتم، آن گاه شما می فهمیدید که پُست و مقامِ دنیا در نزدِ منِ علی از آب بینیِ بزغاله هم بی ارزش تر است». بنابر این مسئولان کشور باید تمام تلاششان را به کار بگیرند تا مردم را پرشور در صحنه نگه دارند. قدرِ این مردم را باید دانست، برای اصلاح معاش و اقتصاد این ملّت، مسئولان کشور باید مجاهدت کنند. امروز تلاش برای خروج کشور از رکود، ایجاد رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال برای جوانان، حرکت در راستای تحققِ عدالتِ اجتماعی و کم کردن فاصله طبقاتی و تحقق اقتصاد مقاومتی، باید دغدغه و اولویت اول همه ی مسئولان کشور باشد.

آیت الله طهماسبی در ادامه ی خطبه ها به پنجم جمادی الاولی برابر با بیست و پنجم بهمن، ولادت بزرگ پرستار جهان اسلام حضرت زینب کبری سلام الله علیها که به نام روز پرستار هم نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: در باره ی عظمت زینب کبری همین بس که امام زمانش به او فرمود: انتِ

حضور حداکثری پای صندوق های رای، اولویتِ این کشور و این ملت و این نظام است. به نظر من، مهمتر از انتخاب افراد در دو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، حضور تک تک ایرانیان در انتخابات است. چون حضور پرشور مردم، رفراندوم عمومی و تایید نظام و مایه ی قدرت و استحکام کشور و نظام اسلامی است.

بحمدلله عالمة غیر معلّمة، عمه جان! تو بحمدالله مُلّای مکتب نرفته و دانشمند دانشگاه ندیده هستی. و اما در خصوص روز پرستار باید گفت پرستاری شغلی است الهی. اگر خورشیدِ ایمان، گرمابخشِ دلِ پرستار باشد، اگر عاطفه ی پرستار از سرچشمه ی عاطفه ی زینبی جاری شود، اگر جویبارِ رحمت و ایثار پرستار به چشمه ی تقوای الهی متصل باشد، پرستاری بالی است برای پرواز در آسمان رضایت خدا. اگر دلِ پرستار لبریز از نورِ ایمان و معنویت باشد، اگر دستانش تنها به عشق خدا به کار آید، اگر گامهایش خالص و بی شائبه به امیدِ نزدیک شدن به سوی او باشد، و اگر تنها به خدا بیندیشد و رضای او، پرستاری بالی است برای پرواز تا خدا. روزت مبارک ای پرستار! دست خدا به همراهت ای دستِ سرشار از عاطفه و مهر! دعای همه ی دردمندان، بدرقه ی راهت ای سینه ی لبریز از ایمان و یقین! دستت همیشه گرم ای نگرانِ چشم های خسته و بیمار! خدا پشت و پناهت ای باغبان گلهای پژمرده و شاخه های شکسته! نسیمِ رضایت خداوند گوارای و جودت ای جلوه گاه فدارکاری و صبر! ای اسوه ی نیکوکاری ای پرستار! امیدواریم مسئولین محترم قدر این قشر زحمت کش جامعه را بدانند و در جهت رفع مشکلات این عزیزان تلاش کنند.

خطیب جمه ی فسا در ادامه ی خطبه ی دوم به بیست و پنجم بهمن ماه سالروز صدور حکم پیامبر گونه و شجاعانه ی امام راحل مبنی بر ارتداد و حکم اعدام سلمان رشدی مزدور، نویسنده ی خائن کتاب موهن آیات شیطانی در سال ۱۳۶۷ اشاره کرد و گفت: امام عزیز ما در خصوص این توطئه ی استکباری فرمودند: مسئله ی کتاب آیات شیطانی، کاری حساب شده و برای زدن ریشه ی دین و دینداری و در راس آن اسلام و روحانیت است. و فرمود: امروز بیش از هر زمانی کینه و دشمنی استکبار علیه اسلام ناب محمدی برملا شده است، بسیج عمومی آنان در دفاع از یک خود فروخته و نویسنده ی مزدور گویای این واقعیت

رعایتِ کاملِ اخلاق انتخاباتی، توسط کاندیداهای محترم و هوادارشان است. کاندیداها و هوادارانشان حق ندارند دیگران را تخریب کنند. این حرام شرعی است. کسانی که وارد صحنه ی انتخابات شدند فقط نکات مثبت و برنامه های خودشان را بگویند. برشمردن و بزرگنمایی ضعف های دیگران، ناجوانمردانه است و با اخلاق اسلامی سازگاری ندارد.

است. و فرمود: این به ظاهر متمدّنین و متفکرین وقتی یک نویسنده ی مزدور با نیشِ قلمِ زهرآگین خود احساسات بیش از یک میلیارد انسان را جریحه دار می کند و عده ای در رابطه با آن شهید می شوند برایشان مهم نیست و این فاجعه، عین دموکراسی و تمدن است، اما وقتی بحث اجرای حکم و عدالت به میان می آید نوحه ی رأفت و انسان دوستی سر می دهند.

وی افزود: خلف ی شایسته ی آن پیر سفرکرده، مقام معظم رهبری مد ظله العالی در خصوص ادعای آزادیِ طرفدارانِ این مزدورِ قلم به دست فرمودند: ما با آن آزادی که به سلمان رشدی مرتدّ نابکار اجازه ی اهانت به مقدساتِ یک میلیارد انسان را بدهد اما به مسلمانان انگلیس حتی حق شکایت از او را هم نمی دهند، به دولت آمریکا حق تحریک و سردستگیِ اوباشِ مخالف با یک حکومت مردمی را می دهد اما به آن حکومتِ مردمی، حقِ مقابله با آن اوباش را نمی دهد، به سرمایه دارانِ غارتگر، حقِ ورودِ نامشروع به کشورهای ضعیف، و چپاولِ هست و نیستِ آن ملت ها را میدهد اما به آن ملت ها حقِ مبارزه نمی دهد، ما این آزادی را مردود و منفور می شماریم و آن را ننگِ بشریت می دانیم.

دکتر طهماسبی در ادامه ی خطبه ی دوم به دیدار جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی معظم کل قوا در سالروز بیعت تاریخی همافران با امام در نوزدهم بهمن ۵۷ اشاره کرد و گفت: در این دیدار رهبر حکیم انقلاب مطالب مهمی بیان فرمودند که من به برخی از این مطالب اشاره می کنم:

رهبر انقلاب با بی نظیر خواندن مراسمی مانند مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن در دنیا، به باز آفرینیِ قدرت، انقلاب اشاره کردند و فرمودند: بخش قابل توجهی از کسانی که در سال های اخیر در راهپیمایی شرکت کرده اند به اقتضای سن خود، روزهای انقلاب و بیست و دو بهمن پنجاه و هفت را ندیده اند و این سلسه ی تمام نشدنی، نشان دهنده ی قدرتِ بازآفرینیِ انقلاب است. مقام معظم رهبری

خضوعِ همگان در مقابل قانون است. به فرموده ی مقام معظم رهبری، قانون، ریل است، اگر از این ریل خارج شدیم حتما صدمه و آسیب خواهیم دید، همانگونه که قطار اگر از ریل خارج شود سرنشینان آن آسیب خواهند دید. همه ی ما باید در مسیر قانون حرکت کنیم و خروج از قانون باعث صدمه دیدن ما خواهد شد. و فرمود: عمل کردن به قانونِ ناقص و معیوب، بهتر از بی قانونی است.

تشکیل جامعه اسلامی برخوردار از علم، اخلاق، عدل، عزّت و پیشرفت را از اهدافِ اصلیِ نظام اسلامی بر شمردند و فرمودند: هدفِ اصلیِ دشمن، به فراموشی سپردنِ این اهدافِ والا، و در نهایت، تغییر رفتار و تغییر درونی نظام جمهوری اسلامی است. رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمن تغییر ماهیت و هویت انقلابی نظام جمهوری اسلامی است فرمودند: تمام تلاش جبهه ی گسترده ی بدخواهان نظام اسلامی، بازداشتنِ جمهوری اسلامی از ادامه ی حرکت به سمت هدف های عزت آفرین و قدرت آفرین و بازگرداندن سلطه ی بیگانگان بر این کشور است. ایشان تهی شدن یک ملت از مولفه های قدرت را به معنای تسلیم پذیر شدن دانستند و فرمودند: اگر ملتی ضعیف شد، برای مقابله با او دیگر هیچ احتیاجی به جنگِ سخت نیست. ایشان خطاب به ملت قهرمان ایران فرمودند: عزت و افتخار و اقتدار میهن و ملت در گرو عمل به وظایف انقلابی است، که شرکت در انتخابات از مهمترینِ این وظایف به شمار می رود.

آیت الله طهماسبی در پایانِ خطبه های این هفته گفت: در خصوص انتخابات هفتم اسفند نکاتی را متذکر می شوم:

نکته ی اول این است که حضور حداکثری پای صندوق های رای، اولویتِ این کشور و این ملت و این نظام است. به نظر من، مهمتر از انتخاب افراد در دو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، حضور تک تک ایرانیان در انتخابات است. چون حضور پرشور مردم، رفراندوم عمومی و تایید نظام و مایه ی قدرت و استحکام کشور و نظام اسلامی است.

نکته ی دوم، رعایتِ کاملِ اخلاق انتخاباتی، توسط کاندیداهای محترم و هوادارشان است. کاندیداها و هوادارانشان حق ندارند دیگران را تخریب کنند. این حرام شرعی است. کسانی که وارد صحنه ی انتخابات شدند فقط نکات مثبت و برنامه های خودشان را بگویند. برشمردن و بزرگنمایی ضعف های دیگران، ناجوانمردانه است و با اخلاق اسلامی سازگاری ندارد.

نکته ی سوم، خضوعِ همگان در مقابل قانون است. به فرموده ی مقام معظم رهبری،

این که بزرگواری بفرماید گواهی اجتهاد صادر شده توسط مراجع، فقط به دردِ کارِ آخوندی می خورد نه به دردِ مجلس خبرگان، این یعنی نقص در قانون. این چه حرفی است؟

قانون، ریل است، اگر از این ریل خارج شدیم حتما صدمه و آسیب خواهیم دید، همانگونه که قطار اگر از ریل خارج شود سرنشینان آن آسیب خواهند دید. همه ی ما باید در مسیر قانون حرکت کنیم و خروج از قانون باعث صدمه دیدن ما خواهد شد. و فرمود: عمل کردن به قانونِ ناقص و معیوب، بهتر از بی قانونی است.

امام جمعه ی فسا افزود: در مورد انتخابات، هم در بحثِ صلاحیت ها و هم در بحثِ اجرا ممکن است برخی از قوانینِ ما ناقص باشد، که هم مجلس شورای اسلامی و هم مجلس خبرگان آینده باید این نقص ها را برطرف کنند. این که یک نوجوانِ بیست و چهار ساله که تنها نُه سال در حوزه تحصیل کرده است، صلاحیتش برای ورود به خبرگان که جای عقلا و زعمای قوم است تایید می شود، و از طرفی کسی که دو برابر سن این نوجوان، تدریس و تحقیق و پژوهش کرده تایید نمی شود، این یعنی نقص قانون. این که می بینیم یک فردی از بچگی در مساجد و محافل مذهبی رشد کرده است صلاحیتش برای مجلس احراز نمی شود این یعنی نقص قانون. این که بزرگواری بفرماید گواهی اجتهاد صادر شده توسط مراجع، فقط به دردِ کارِ آخوندی می خورد نه به دردِ مجلس خبرگان، این یعنی نقص در قانون. این چه حرفی است؟ این حرف مثل این است که بگویند کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که باید کارشناسی ارشد داشته باشند، بگویند ما کارشناسی ارشد دانشگاهها را قبول نداریم، خودمان باید از آنها امتحان بگیریم!! این ها نشان از نقص و کاستی قانون است، این نقص ها باید برطرف شود. ولی با این وجود، با همه ی این نقص ها، همه ی ما باید در برابر قانون تا وقتی قانون است، خاضع باشیم. و در خطبه های دو هفته ی قبل هم عرض کردم همه ی ما باید تلخیِ قانون را تحمل کنیم تا مشکلی برای کشور عزیز ما ایران و برای نظام اسلامی عزیز تر از جان ما پیش نیاید.

- - , .

سلام فسا...
ما را در سایت سلام فسا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار salamfasa بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 3:49

.:اختصاصی سلام فسا:. مردم، مردم و باز هم مردم. مردم امروز همه آمده اند. چه زیبا و در صف به هم پیوسته شعار درود بر انقلاب و مرگ بر دشمنان انقلاب را سر می دهند.

مردم، آمدند و در این عید بزرگ انقلاب اسلامی شهر فسا حماسه آفریدند. مردم آمدند تا بار دیگر صحبت های رهبر خود را به واقعیت تبدیل کنند.

رهبر انقلاب چند روز قبل اشاره داشتند: « این حضور را مردم در این ۳۷ سال حفظ کرده‌اند، امسال هم خواهید دید که به توفیق و فضل الهی حضور مردم در خیابانها حضور چشمگیر و دشمن‌شکنی خواهد بود. »

خرابی سیستم صوت، حاشیه همیشگی راهپیمایی ها؛ امسال هم پرنگ تر از همیشه نشان از مسئولیت پذیری ها داشت! که امید است این مشکل هم به دست مردم رفع شود.

راهپیمایی مثل همیشه کمتر از سی دقیقه تمام شد، ای کاش مسئولین فکر بیشتری می‌کردند و با طولانی کردن مسیر راهپیمایی به این حجم عظیم مردمی، نظم و انسجام بیشتری می‌دادند.

امسال میدان شاهزاده قاسم(ع) میزبان گمانه زنی های انتخاباتی بود. همه جا بحث های داغ سیاسی و انتخاباتی بود. حلقه های متعددی از مردم، طرفداران و داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان فسا تا ساعتی بعد از اتمام مراسم در اطراف میدان شاهزاده قاسم حضور داشتند.

- - , .

سلام فسا...
ما را در سایت سلام فسا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار salamfasa بازدید : 199 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 19:08

گزارشی از حاشیه های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیان خبرنگار سلام فسا در ادامه ...

حاء حضور مردم ، ۲۲ بهمن امسال را نیز گرم کرد...

همه آمده بودند ...
آمده بودند با پیامبرشان بیعت کنند ، با محمد امین(ص) . این را رهبرشان امسال به آنها وعده داده بود ، به آنها گفته بود"هرکس امروز با انقلاب و امام خمینی (ره)و راه امام بیعت کند به معنای بیعت با پیامبر (ره)است ..."


همه آمده بودند...
مرد و زن ،پیر و جوان ،کوچک و بزرگ ، دارا و ندار و خلاصه "مردم" آمده بودند . اینباربر خلاف تمام جاهایی که مسئولین را مقدم می دانندمردم مقدمند ، چرا که انقلاب انقلاب مردم است. مردم جوانهایشان را داده اند ، مردم زحمتش را کشیده اند ، مردم با کم و کاستی هایش ساخته اند .

انقلاب انقلاب خودشان است ، مسئولیت ها بعدا به وجود آمد ...
مردم انقلاب کردند ، مسئولیت ها به وجود آمد و مسئولین آمدند ...
انقلاب انقلاب مردم و امام بود ، انقلاب انقلاب مستضعفین بود ، امام مردم را داشت و مردم امام را، امام هوای مردم را ، هوای مستضعفان را داشت ...
امام می گفت : همه چیزهایی که ما داریم از این مردم است یا خصوصا از این مستضعفین ...


همه آمده بودند ...
مسئولین هم آمده بودند...
از اداره ها و ارگان های مختلف با تفکرات سیاسی مختلف ، آمده بودند مردم باشند و باشد که مردمی بمانند ...
امروز همه مردم شده بودند ...
سر می چرخاندی ، کاندیداها را می دیدی که اطرافشان را طرفدارانشان پر کرده بودند . آنها باید بدانند اطرافیان مانعی بین آنها و مردم نشوند ...
رای آوردن و مردمی ماندن سخت است ، شیطان گولت می زند و می خواهد مردم را فراموش کنی ! باید خودت را ساخته باشی ...
تبلیغات خبرگان رهبری هم شروع شده بود ...

بعضی ازمسئولین همنوا با مردم شعار "مرگ بر آمریکا" را سر می دادند و برخی در تمام طول مسیر با کنار دستی شان صحبت میکردند برخی هم در پیاده رو حرکت می کردند ...
مسئولین باید بدانند "هر که می‌خواهد با امریکا مبارزه‌ی اساسی کند، باید به این مردم خدمت کند"، این را رهبرشان گفته است ، اما شاید برخی از آنها خدمت به مردم و مبارزه با دشمن ترین دشمن مردم را گاهی از یادشان می رود!!!


همه آمده بودند ...
قبل از همه نیروی انتظامی آمده بود ، از صبح زود ، آنها همیشه حضور دارند ، آنها همیشه قبل از همه مردم می آیند و خیلی وقت ها دیده هم نمی شوند نه خودشان و نه زحمتشان ، گمنام خدمت می کنند ...
بسیج هم آمده بود...
ای بسیج ای سرفرازان ... ، از بلند گویی که بر روی نیسان آبی رنگ نصب شده بود پخش می شد ...
بسیج هم همیشه هست، هر جا که نیاز باشد...
صدای بلند گو اما باز مثل همیشه بسیار بد و نامفهوم ، اصلا انگار متولی ندارداین بلندگو . این را از چند نفر دیگر هم شنیدم...
کسی هم نبود به دادشان برسد ، هیچ کس...
می شنیدند اما کسی اقدامی نمی کرد ، گاهی هم مردم داد می زنند ، اما انگار کسی نمی شنود...
مردم می گفتند : نفهمیدیم سخنرانان آخر برنامه چه چیزی می گویند ! صدا واضح نبود ...
آخر این مسئله بلندگو حل نشد !
بگذریم ...

همه آمده بودند ...
خیلی ها عکس های دست جمعی می گرفتند ، برخی هم عکس های سلفی می گرفتند تا به اشتراک بگذارند و لایک بخورد ...
دو نفری هم پشت بلند گو شعارهایی می دادند :
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس
مرگ بر آل سعود
مرگ بر وهابی ...
آنها هم از وقتی که یاد دارم می آیند و شعار می دهند، این دو هم وزرای شعار فسا هستند !

امروز همه آمده بودند ...
امروز حضوری بود ، مقدمه ای بر حضوری دیگر ...
۲۲ بهمن امسال مقدمه حضور ۷ اسفند است ، مقدمه ساخت حماسه ای دیگر ...
۷ اسفند هم همه می آییم ...

- - , .

سلام فسا...
ما را در سایت سلام فسا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار salamfasa بازدید : 220 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 19:08

به گزارش سلام فسا به نقل از فارس، آیت‌الله احمد بهشتی در هوای برفی شهر یاسوج در اجتماع هزاران نفر از راهپیمایان روز ۲۲ بهمن، این روز را روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و همراهی و همدلی ملت، رژیم پهلوی را بعد از چندین سال از پای درآورد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صبر و استقامت مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب گفت: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۷ همواره با توطئه‌های دشمن روبه‌رو بوده که جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و فتنه‌ها همه از نقشه‌های دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران با استقامت و با اهدای خون هزاران شهید جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت، افزود: مردم با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و در حال عبور از تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی هستند.

دکتر احمد بهشتی تصریح کرد: امروز و در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور خود در راهپیمایی با آرمان‌های امام راحل و ولایت فقیه تجدید پیمان کردند و نشان دادند همواره در کنار انقلاب هستند و هر جایی که لازم باشد در صحنه‌ها حضور خواهند یافت و مشت محکمی بر دهان دشمان می‌زنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم یاسوج گفت: مردم شهر یاسوج علی‌رغم هوای سرد و بارش برف با حضور پرشور خود نشان دادند همواره پای پرچم ولایت فقیه محکم و استوار ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران علی‌رغم توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند، بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه خلق حماسه و حضور پرشور دیگری در هفتم اسفندماه سال جاری است.

بهشتی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی هفتم اسفند امسال با حضور پرشور خود بار دیگر در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت می‌کنند، رای مردم، رأی به جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و پیمان با امام راحل و مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هر برگه رای مردم که به صندوق‌های انتخاباتی انداخته می‌شود، تیری است به قلب آمریکا، اسرائیل، آل‌سعود و دشمنان انقلاب اسلامی که تلاش می‌کنند مانع حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و تعیین سرنوشت خود شوند.

وی خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند رای به شهیدان، مدافعان حرم، سپاه و رای به فرمانده کل قواست، پس مردم همیشه در صحنه ایران امسال هم مانند انتخابات سال‌های گذشته در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

- - , .

سلام فسا...
ما را در سایت سلام فسا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار salamfasa بازدید : 216 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 19:08

ریاضتی، مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه فسا، در گفتگو با "سلام فسا" گفت: راهپیمایی جشن با شکوه انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن، مانند سال‌های گذشته از میدان شهدا شروع خواهد شد و در میدان شاهزاده قاسم(ع) خاتمه خواهد یافت. این مراسم راس ساعت ۹:۳۰ صبح پنج شنبه ۲۲ بهمن ماه آغاز می‌شود.

با این توضیح مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن میدان شهدا، خیابان روزبهان، خیابان امام خمینی(ره)، میدان پلیس و میدان شاهزاده قاسم(ع) خواهد بود.

- - , .

سلام فسا...
ما را در سایت سلام فسا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار salamfasa بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 22 بهمن 1394 ساعت: 1:40

پایگاه خبری تحلیلی سلام فسا: فردا در حالی مردم بزرگ فسا، سی‌وهفتمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که باردیگر با حضور حماسی و تاریخی خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهند داد.

رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه ای در در بیانات اخیرشان در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش اظهار داشتند: «ما دو عید در پیش داریم؛ یک عید انقلاب که روز بیست‌ودوّم بهمن است و سه روز دیگر است؛ یک عید انتخاب؛ انتخابات هم در واقع عید است. این دو عید را باید گرامی بداریم. این دو عید دو عید پرمعنا و پرمضمون است برای ما. در مورد عید اوّل که عید انقلاب است -روز بیست‌ودوّم بهمن- حقیقتاً ملّت ما در طول این ۳۷ سال، این روز را به‌معنای یک عید واقعی گرامی داشته است. عید یعنی آن مناسبتی که هر سال تکرار میشود؛ ریشه‌ی «عید» از «عود» است؛ یعنی هر سال یک روزی را به یک مناسبتی تکرار میکنیم، تکرار شادمانه؛ این تکرار شادمانه نسبت به روز بیست‌ودوّم بهمن که روز پیروزی انقلاب تعیین شده، هر سال با قوّت و قدرت ادامه داشته.»

« کسانی هستند که بیست‌ودوّم بهمن [۵۷] را اصلاً ندیده‌اند و سنّ آنها اقتضا نمیکند؛ مال بعد از بیست‌ودوّم بهمن [۵۷] هستند امّا شرکت میکنند. در واقع این بازآفرینی انقلاب است؛ چون انقلاب ما با تیر و تفنگ و این چیزها نبود، با حضور تنِ مردم در خیابانها بود؛ مردم نه فقط با میلشان، نه [فقط] با اراده‌شان، نه [فقط] با احساس و عاطفه‌شان، بلکه با جسمشان در عرصه و در صحنه آمدند. سخت هم بود؛ در مقابلش تیراندازی بود، در مقابلش کشتن بود، در مقابلش خطرهای گوناگون بود؛ این خطرها را تحمّل کردند و به خیابان آمدند. استمرار این اراده‌ی مستحکم و پولادین، نظام بی‌پایه و رژیم پوسیده و وابسته‌ی پهلوی را ریشه‌کن کرد؛ یعنی حضور جسمی مردم، همراه با اراده و عزم و محبّت و پشتیبانی، در خیابانها و در صحنه؛ [اینها] نشانه‌ی حضور است. این حضور را مردم در این ۳۷ سال حفظ کرده‌اند، امسال هم خواهید دید که به توفیق و فضل الهی حضور مردم در خیابانها حضور چشمگیر و دشمن‌شکنی خواهد بود.»

فردا پنج شنبه، طنین مرگ بر آمریکا در سراسر کشور و به طبع در شهرستان ۱۱۰۰ شهید فسا طنین‌انداز خواهد شد. فردا ایران دیدنی است و همه بی‌صبرانه منتظرند تا یک حماسه دیگر را رقم بزنند.

در ادامه گزارش های تصویری "پایگاه خبری تحلیلی سلام فسا" از جشن انقلاب در سال های ۹۰ و ۹۱ و ۹۲ و ۹۳ را مشاهده می کنید که تا کنون بیش از ۱۱۰۰۰۰ بار از سوی مخاطبین دیده شده است.

۱) تصاویر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن * ۲۲/۱۱/۹۰
۲) تصاویر حاشیه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن * ۲۲/۱۱/۹۰
۳) گزارش تصویری راهپیمایی مردم فسا در جشن انقلاب * ۲۲/۱۱/۹۱
۴) گزارش تصویری حاشیه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۱: حضور کودکان و دانش‌آموزان * ۲۲/۱۱/۹۱
۵) حاشیه های راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۱ فسا
۶) از بوق کارخانه قند تا جشن امیدوارانه بیست و دوم بهمن + گزارش تصویری * ۲۲/۱۱/۹۱
۷) مردم فسا گزینه های روی میز خود را رو کردند + گزارش تصویری/۱ *۲۲/۱۱/۹۲
۸) گزارش تصویری راهپیمایی۲۲بهمن فسا/۲ *۲۲/۱۱/۹۲
۹) امیدان انقلاب در جشن انقلاب فسا + عکس نوشت *۲۲/۱۱/۹۲
۱۰) جشن انقلاب به روایت دوربین شهرداری *۲۲/۱۱/۹۲
۱۱) گزارش‌تصویری:راهپیمایی۲۲بهمن در فسا/۱ *۲۲/۱۱/۹۳
۱۲) گزارش‌تصویری:راهپیمایی۲۲بهمن در فسا/۲ *۲۲/۱۱/۹۳
۱۳) گزارش‌تصویری:راهپیمایی۲۲بهمن در فسا/۳ *۲۲/۱۱/۹۳

- - , .

سلام فسا...
ما را در سایت سلام فسا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار salamfasa بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 22 بهمن 1394 ساعت: 1:40

به گزارش سلام فسا، یادواره شهداي مدافع حرم شهرستان فسا با سخنرانی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار فدوی در مصلی نماز جمعه فسا برگزار شد، مجلسي که خانواده اين شهدا ميزبان اصلي آن بودند و مهمانان بسياري را به محفل آسماني خود دعوت کرده بودند.

در حاشیه این مراسم سردار فدوی با خانواده شهدای مدافع حرم دیدار کرد. در تصویر زیر فرزند دختر چند ماهه شهید جلیل خادمی در آغوش فرمانده نیوری دریایی سپاه است.

- - , .

سلام فسا...
ما را در سایت سلام فسا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار salamfasa بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 22 بهمن 1394 ساعت: 1:40